Antykoncepcja
Gienek
2011-12-29 10:31:25 UTC
Czemu kościół rzymskokatolicki naucza, że antykoncepcja hormonalna to
grzech? Skąd to wynika, że antykoncepcja hormonalna to grzech?
Jorg
2011-12-29 16:57:21 UTC
Post by Gienek
Czemu kościół rzymskokatolicki naucza, że antykoncepcja hormonalna to
grzech? Skąd to wynika, że antykoncepcja hormonalna to grzech?
Tak naprawdę, wynika to z ustaleń kilku starych dziadków :)
M. in. Piusa XI /ważnego protektora Mussoliniego, Franco i Hitlera/, który w
swojej encyklice "O małżeństwie chrześcijańskim" nauczał: "ponieważ akt
małżeński jest zgodnie ze swoją naturą przeznaczony do obudzenia nowego
życia, przeto ci, którzy rozmyślnie odbierają mu tę jego naturaną moc,
działają wbrew naturze i czynią coś haniebnego i niemoralnego".
Kolejny katolicki tuz, Pius XII /wielki przyjaciel Hitlera/ beknął w 1951
roku: "Każdy zamach małżonków na akt małżeński lub jego naturalne skutki, z
zamiarem odebrania temu aktowi tkwiącej w nim siły i postawienia tamy przed
zbudzeniem się nowego życia, jest niemoralny." I zapewnił: "Ta norma jest w
pełni obowiązująca tak dzisiaj, jak i wczoraj i będzie obowiązywać także
jutro i zawsze".

Pozdr
Jorg
Gienek
2011-12-30 11:47:43 UTC
Post by Jorg
Tak naprawdę, wynika to z ustaleń kilku starych dziadków :)
Czyli tak jak myślałem. Kościół rzymskokatolicki wymyśla herezje które
nie mają nic wspólnego z pismem świętym i wciska to na siłę ludziom
twierdząc, że życie w niezgodzie z tymi herezjami to wielki grzech.
Jurgen
2011-12-30 20:39:23 UTC
nie, oni nie wymyslaja herezji, oni interpretuja biblie :)
Jurek
boli mnie czolo, mostek i ramiona
Gienek
2012-01-01 18:10:29 UTC
Post by Jurgen
nie, oni nie wymyslaja herezji, oni interpretuja biblie :)
To bardzo luźna interpretacja. Powiedziałbym raczej, że uzupełniają ją o
rzeczy których według nich w niej brakuje :)
kleczynski
2012-01-11 18:02:05 UTC
Post by Jurgen
nie, oni nie wymyslaja herezji, oni interpretuja biblie :)
Inni chrzescijanie tez interpretuja biblie i wychodzi im jakos inaczej.
Pewnie sie myla?
K.C.
Gienek
2012-01-11 21:32:54 UTC
Inni nie mają nieomylnego papieża ;)
Jurgen
2011-12-30 20:38:47 UTC
powyzsze mozna zastosowac i do gumki i do kalendarzyka, jednak tylko gumka jest be, ?
Rafał Maszkowski
2011-12-31 01:14:16 UTC
Post by Jurgen
powyzsze mozna zastosowac i do gumki i do kalendarzyka, jednak tylko gumka jest be, ?
Bo gumka jest nienaturalna, a termometr i mierzenie nim temperatury są
naturalne... A poza tym papież tak powiedzieł, a papież jest nieomylny
(Skąd wiadomo, że taki jest? Bo jeden z papieży się takim ogłosił.)

R.
--
rzm: powinniśmy wybrać tę tradycję, która ma sens
pk: zazwyczaj, jeśli coś zatraca sens, to właśnie staje się tradycją
Jorg
2011-12-31 16:41:12 UTC
Post by Rafał Maszkowski
rzm: powinniśmy wybrać tę tradycję, która ma sens
pk: zazwyczaj, jeśli coś zatraca sens, to właśnie staje się tradycją
Masz nosa do takich cytatów. Doskonale obrazują pewną rzecz...
Wg mnie, niechcący się zawsze coś wypsnie komuś, kto zdaje sobie już
sprawę z bezsensu idei, której hołdował całe życie ale to olśnienie
przychodzi
zazwyczaj dosyć późno. Na tyle późno, że ciężko już przyznać,
ile czasu było się idiotą. Nawet przed samym sobą.

Pozdr
Jorg
Gienek
O co Ci chodzi z tym wypsnięciem się?
Jorg
2012-01-08 22:56:08 UTC
Użytkownik "Gienek" napisał w wiadomości grup
Post by Gienek
Post by Jorg
[...]
M.in. napisałem to w kontekście cytatu, jaki Rafał ma w stopce.

Pozdr
Jorg
Heraklit
2012-01-10 10:28:06 UTC
Był sobie taki dzień: 31 grudzień (sobota), gdy o godzinie 17:41 *Jorg*
Post by Jorg
Post by Rafał Maszkowski
[...]
na przykład reforma byłej pani minister Kopacz.

Post stworzono 2012-01-10 11:25:59
Jorg
2012-01-13 18:02:19 UTC
Post by Heraklit
na przykład reforma byłej pani minister Kopacz.
Na przykład.
"Jestem osobą, którą w rodzinnym domu nauczono modlić się przed krzyżem" -
E. Kopacz.

Jorg

"Katolicyzm - religia głupków, niewolników i dzieci" - parafraza Celsusa,
IIIw.
Heraklit
2012-01-16 13:04:20 UTC
Był sobie taki dzień: 13 styczeń (piątek), gdy o godzinie 19:02 *Jorg*
pewnie agentka PIS-u.

Post stworzono 2012-01-16 14:02:56
Jorg
2012-01-16 18:43:59 UTC
Post by Heraklit
Post by Jorg
Post by Heraklit
[...]
Sądzisz, że też okrada swojego pracodawcę?

Jorg
Heraklit

Post stworzono 2012-01-17 10:24:56
Jorg
2012-01-17 18:03:20 UTC
Post by Heraklit
Post by Jorg
Post by Jorg
Post by Jorg
krzyżem" -
E. Kopacz.
pewnie agentka PIS-u.
Sądzisz, że też okrada swojego pracodawcę?
a Ty nie wiesz??
Wiem, że ty okradasz swojego. Więc pytam u źródeł.

Jorg
Heraklit
2012-01-18 09:45:00 UTC
Był sobie taki dzień: 17 styczeń (wtorek), gdy o godzinie 19:03 *Jorg*
Post by Jorg
Post by Heraklit
Post by Jorg
Sądzisz, że też okrada swojego pracodawcę?
a Ty nie wiesz??
Wiem, że ty okradasz swojego. Więc pytam u źródeł.
nie bądź bezczelny i zajmij się swoim odbytem.

Post stworzono 2012-01-18 10:43:45
Jorg
2012-01-18 19:16:14 UTC
Post by Heraklit
Post by Jorg
Post by Heraklit
Post by Jorg
Sądzisz, że też okrada swojego pracodawcę?
a Ty nie wiesz??
Wiem, że ty okradasz swojego. Więc pytam u źródeł.
nie bądź bezczelny i zajmij się swoim odbytem.
Każdy bez wyjątku katolik jest hipokrytą, co doskonale widać na twoim
przykładzie.
Nie ma takiego katolika, który pamiętałby o wszystkich 10 przykazaniach.
Pamięta na raz tylko 9, dziwnym trafem zapominając akurat o tym, które w
danej chwili znalazłoby zastosowanie.
Ale pójdziesz do spowiedzi i wyznasz swoje grzechy, złodzieju? :o)

IIIw.
Heraklit
2012-01-19 13:24:59 UTC
Był sobie taki dzień: 18 styczeń (środa), gdy o godzinie 20:16 *Jorg*
jesteś jednak głupcem.

Post stworzono 2012-01-19 14:00:50
Jorg
2012-01-19 21:33:38 UTC
Post by Heraklit
Post by Jorg
[...]
Znaczy nie pójdziesz? :o)
Bozia będzie niepocieszona na równi z twoim okradanym przez ciebie
pracodawcą.
O ile, rzecz jasna, ci z Winkhausa kiedykolwiek się dowiedzą, co robisz w
godzinach pracy.
Obstawiamy?

IIIw
Heraklit
2012-01-20 07:39:48 UTC
Był sobie taki dzień: 19 styczeń (czwartek), gdy o godzinie 22:33 *Jorg*
Post by Jorg
[...]
może niedojdo napisz do nich donos, ale czy będziesz miał tyle odwagi,
by się podpisać? Obstawiamy?

Post stworzono 2012-01-20 08:38:00
Jorg
2012-01-22 11:32:35 UTC
Post by Heraklit
Post by Jorg
[...]
Nawet jak na katolickie standardy jesteś wyjątkowo tępy :o)
Ja to mam osobiście w dupie, że traktujesz swojego pracodawcę, WINKHAUSA,
jak ruchaną, dojną krowę.
Bardziej mnie interesuje, czy się twoja bozia w to nie wtrąci i nie sprawi,
że WINKHAUS dowie się o swoim pracowniku, co ten robi w godzinach pracy :o)
Wg mnie, nawet się nie zająknie, podobnie jak w sytuacjach, gdzie chodziło o
znacznie cięższe wykroczenia, o przestępstwach nie wspominając.
Obstawiamy? Ale to już pewnie w poniedziałek, kiedy przyjdziesz do WINKHAUSA
"popracować" , Rafałku, he he he...

Jorg
2011-12-31 16:26:34 UTC
Post by Jurgen
powyzsze mozna zastosowac i do gumki i do kalendarzyka, jednak tylko gumka jest be, ?
Dokładnie dzisiaj tak to wygląda.
Analizując takie wypowiedzi widać dokładnie ewolucję poglądów
w Krk i stopniowe wycofywanie się z wcześniejszych "prawd".
Za niedługo okaże się, że papieże zawsze byli za antykoncepcją,
tylko interpretacja ich słów była podejmowana przez niegodnych :)

Nie ma takiego kurestwa i takiego kłamstwa, którego nie podjęliby się
decydenci katoliccy zasiadający na piotrowym stolcu.

Mnie osobiście bawi katolicyzm :)
Jak zauważył Celsus /już w trzecim wieku/, katolicyzm
to religia głupków, niewolników i dzieci.
Znaczy, pisał o katolicyzmie jako religii osób niewolnych, dzieci i kobiet,
ale wówczas kobieta była synonimem w najlepszym wypadku bezmyślnego
głąba.

Pozdr
Jorg