Wielkie zwycięstwo Rafała!
ramazzotti
2011-06-17 17:28:08 UTC
http://wiadomosci.onet.pl/kraj/ojciec-rydzyk-skazany-wyrok-jest-prawomocny,1,4451990,wiadomosc.html

Rafał gratulacje! Jak się czujesz? Prawo zwyciężyło. Ten wyrok to Twój
oręż w dalszej walce.
Rafał Maszkowski
2011-06-17 22:38:52 UTC
Post by ramazzotti
http://wiadomosci.onet.pl/kraj/ojciec-rydzyk-skazany-wyrok-jest-prawomocny,1,4451990,wiadomosc.html
Rafał gratulacje! Jak się czujesz? Prawo zwyciężyło. Ten wyrok to Twój
oręż w dalszej walce.
Czuję zmęczenie, kiedy pomyślę ile pracy przede mną. I podziw dla
sędziów, którzy odważyli się powiedzieć coś oczywistego. Nieśmiało, w
małym zakresie i dochowując nadzwyczajnej staranności (coś w tym sensie
mówiła sędzia Sądu Okręgowego) - fachowo.

Jak zauważysz w RM wezwanie do zbiórki publicznej, to bądź łaskaw
napisać parę zdań do KRRiT, z kopią do mnie. Nie muszą być uzasadnione
prawnie, to już zadanie Rady żeby ocenić skargę od tej strony. Byle ją
trochę pilnować.

R.
--
Tą bronią zabójczą są media, które robią ludziom wodę z mózgu. I tą bronią
macie walczyć i zwyciężać. (kpt. Z. Sulatycki do uczniów WSKSiM)
Jorg
2011-06-18 04:01:45 UTC
Post by ramazzotti
http://wiadomosci.onet.pl/kraj/ojciec-rydzyk-skazany-wyrok-jest-prawomocny,1,4451990,wiadomosc.html
Rafał gratulacje! Jak się czujesz? Prawo zwyciężyło. Ten wyrok to Twój
oręż w dalszej walce.
Brawo Rafał!!

Pozdr
Jorg
CabaJ
2011-06-18 12:29:20 UTC
Post by ramazzotti
http://wiadomosci.onet.pl/kraj/ojciec-rydzyk-skazany-wyrok-jest-prawomocny,1,4451990,wiadomosc.html
3,5 kPLN, to kpina.
Więzienia przepełnione ale mógby odpracować na dole w kopalni.

CabaJ
Rafał Maszkowski
2011-06-18 13:48:15 UTC
Post by CabaJ
Post by ramazzotti
http://wiadomosci.onet.pl/kraj/ojciec-rydzyk-skazany-wyrok-jest-prawomocny,1,4451990,wiadomosc.html
3,5 kPLN, to kpina.
Więzienia przepełnione ale mógby odpracować na dole w kopalni.
Za całokształt - pewnie mógłby wykonywać jakies prace spolecznie
użyteczne. Ale ta sprawa to tylko jeden szczegół z działalności. Za
łamanie przepisów ustawy o radiofonii oraz koncesji dawno już należy się
jej zabranie (reklamy, ksenofobia). Reklamy zawierające ogłoszenia nie
zarejestrowanych zbiórek to tylko część wszystkich reklam, a samo
ogłaszanie takich zbiórek to nie przestępstwo - tylko wykroczenie
zagrożone karą grzywny do 5000 zł i "przepadkiem przedmiotów".

R.
brat_olin
2011-06-20 09:04:07 UTC
Post by CabaJ
3,5 kPLN, to kpina.
Wiêzienia przepe³nione ale mógby odpracowaæ na dole w kopalni.
Orzeczenie sadu to czysta kpina.
Czy wiadomo juz na jakie konto mozna wplacic skladke
na o. Tadeusza?

Smart questions to stupid answers
brat_olin
2011-06-20 09:16:28 UTC
Post by brat_olin
Post by CabaJ
[...]
Juz nie trzeba.

wp.pl: "O. Tadeusz Rydzyk, skazany prawomocnie na 3,5 tysiaca zlotych
grzywny, oswiadczyl, ze nie chce wypowiadac sie o wyrokach sadów, ale "kazdy
wyrok swiadczy takze o danym sadzie". Jak donosi dzisiaj "Fakt", grzywne
jest gotowa zaplacic poslanka PiS Anna Sobecka. - Ja wspieram Radio Maryja,
dlatego jestem gotowa zaplacic te kare - zapewnila."

Smart questions to stupid answers
Rafał Maszkowski
2011-06-20 15:30:15 UTC
Post by brat_olin
Post by brat_olin
Post by CabaJ
3,5 kPLN, to kpina.
Wi?zienia przepe?nione ale m?gby odpracowa? na dole w kopalni.
[...]
grzywny, oswiadczyl, ze nie chce wypowiadac sie o wyrokach sad?w, ale "kazdy
wyrok swiadczy takze o danym sadzie". Jak donosi dzisiaj "Fakt", grzywne
jest gotowa zaplacic poslanka PiS Anna Sobecka. - Ja wspieram Radio Maryja,
dlatego jestem gotowa zaplacic te kare - zapewnila."
Taki czyn opisuje art. 57. § 1 kw. Należy się kara aresztu albo grzywny.

R.
Jorg
2011-06-20 18:24:09 UTC
Post by brat_olin
Post by brat_olin
Post by CabaJ
[...]
Ten watykański śmieć celowo nie zapłaci.
Nie, żeby go nie było stać :o)
To po prostu woda na młyn katolickiego syndromu oblężonej twierdzy.
W sumie to mnie trochę dziwi, ze w składzie sądu nie dopatrzyli się jakichś
Żydów.

Pozdr
Jorg
Jurgen
2011-06-20 20:15:01 UTC
Post by Rafał Maszkowski
Post by brat_olin
[...]
czyli mozna zglosic usilowanie popelnienia przestepstwa
Jurek
boli mnie czolo, mostek i ramiona
Rafał Maszkowski
2011-06-20 21:35:35 UTC
Post by Jurgen
Post by Rafał Maszkowski
Post by brat_olin
[...]
Jak wpłaci - popełnienie. Wykroczenia, nie przestępstwa.

R.
Jorg
2011-06-20 18:24:08 UTC
Post by brat_olin
Post by CabaJ
3,5 kPLN, to kpina.
Więzienia przepełnione ale mógby odpracować na dole w kopalni.
Orzeczenie sadu to czysta kpina.
Właśnie.
I dodam: kpina w biały dzień!
3,5 tysia dla tego śmiecia, to jak splunięcie sprawiedliwości w twarz.

Nie wspominam już, że sąd tłumaczył się z tego, że podziela
wiarę w chrześcijańskie bajki więc wyrok z pewnością nie
jest antyklerykalnym aktem
Żenada!
Post by brat_olin
Czy wiadomo juz na jakie konto mozna wplacic skladke
na o. Tadeusza?
A to się tatko ucieszy z efektów siania watykańskiej propagandy :o)
Przypominam: każdy katolik w myśl kodeksu prawa
kanonicznego ma być bezwolnym baranem.

Jorg
Jurgen
2011-06-20 10:58:29 UTC
Post by ramazzotti
http://wiadomosci.onet.pl/kraj/ojciec-rydzyk-skazany-wyrok-jest-prawomocny,1,4451990,wiadomosc.html
Rafał gratulacje! Jak się czujesz? Prawo zwyciężyło. Ten wyrok to Twój
oręż w dalszej walce.
przylanczam sie do gratulacji :)
szczegolnie dziekuje za determinacje i wytrwalosc
niech to bedzie drobny krok w strone normalnosci
zeby zadne czarne scierwo nie bylo ponad prawem