O rocznicy RM dzieciom w podstawówce - info dla Rafała
ramazzotti
2011-03-03 22:32:49 UTC
http://www.wykop.pl/ramka/650409/o-rydzyk-bierze-sie-za-dzieci-z-podstawowek/

Rafale dodaj to do swoich zbiorów. Słyszałeś już o takiej sprawie
wcześniej...

Przyznam, że nie wszyscy rodzice tych dzieci byliby chyba zadowoleni?
Rafał Maszkowski
2011-04-19 16:17:28 UTC
Post by ramazzotti
http://www.wykop.pl/ramka/650409/o-rydzyk-bierze-sie-za-dzieci-z-podstawowek/
Rafale dodaj to do swoich zbiorów. Słyszałeś już o takiej sprawie
wcześniej...
Napisałem o tym tekst do najnowszego "NIGDY WIĘCEJ". Może niedługo się
ukaże.
Post by ramazzotti
Przyznam, że nie wszyscy rodzice tych dzieci byliby chyba zadowoleni?
Właściwie to nie wiem czego oni oczekują wysyłając dzieci do tego
rodzaju ludzi. Może się łudzą, że religia wpływa dodatnio na moralność?
(jak widać - wręcz przeciwnie). A może niczego nie oczekują i niczego
się nie spodziewają, powtarzają tylko to, co robią inni?

R.
--
Tą bronią zabójczą są media, które robią ludziom wodę z mózgu. I tą bronią
macie walczyć i zwyciężać. (kpt. Z. Sulatycki do uczniów WSKSiM)