nowy blog o RM i nie tylko: http://wszystkojestmozliwe.wordpress.com/
Rafał Maszkowski
2011-03-25 11:06:52 UTC
Nadganiam internetowe nowinki. Nadal nie mówię o nikim "małpa", ale
założyłem blog:
http://wszystkojestmozliwe.wordpress.com/
Pierwszy wpis, oprócz wstępu, poświęcony jest fałszowaniu historii KL
Warschau w Radiu Maryja.

R.
--
Tą bronią zabójczą są media, które robią ludziom wodę z mózgu. I tą bronią
macie walczyć i zwyciężać. (kpt. Z. Sulatycki do uczniów WSKSiM)
ramazzotti
2011-04-09 22:25:38 UTC
założyłem blog:http://wszystkojestmozliwe.wordpress.com/
[...]
brawo Rafał, zrobiles to do czego Cię juz kiedys namawialem - moze to
jeszcze
nie jutube i inne wynalazki jak forum itp ale blog to pierwszy krok w
dobrym kierunku
modernizacji twojego bardzo wartosciowego przekazu.

oto moje inne sugestie
1. domenka - na wordpressie wiadomo ze to zrobiles, ale domenka pl czy
inna bylaby wskazana
2. nazwa - rozumiem ze tytul to Twoj autorski pomysł, OK, ale napisz
chociaz na tym czarnym pasku o co biega
i ze to nie blog jakiegos lola tylko "blog Rafała Maszkowskiego -
badacza RM" i podany link ew napisz pare slow o sobie
bo ktos sie zainteresuje jakims twoim tekstem a nie bedzie wiedzial
kto co i dlaczego
3 tytulik z małej zaczynasz? felietonowy taki manewr?
4 osobna sekcja (moje dzialania vs RM ewentualnie moje sadowe potyczki
RM)
5 moze bedziesz pisac tez na jakiej lajtowe tematy? przyda sie

pzdr i zycze powodzenia bede czytac regularnie
Rafał Maszkowski
2011-04-11 15:17:06 UTC
Post by ramazzotti
Post by Rafał Maszkowski
[...]
Nie pamiętałem namów, ale widocznie ziarno padło na żyzną glebę i
właśnie się coś wykluwa.
Post by ramazzotti
oto moje inne sugestie
1. domenka - na wordpressie wiadomo ze to zrobiles, ale domenka pl czy
inna bylaby wskazana
Wybrałem Wordpressa, bo wydaje mi się najbardziej otwarty software'owo,
ale żeby nie zajmować się serwisowaniem tego oprogramowania używam
wordpress.com. Po co by miała być do tego inna domena? Myślę, że nie
jest potrzebna, chyba że kiedyś przeniosę blog na inny serwer.
Post by ramazzotti
2. nazwa - rozumiem ze tytul to Twoj autorski pomysł, OK, ale napisz
chociaz na tym czarnym pasku o co biega
Co poeta miał na myśli i czy aby nie kpi? To już niech każdy sobie
odpowie.
Post by ramazzotti
[...]
Bardzo słusznie. Udało mi się znaleźć gdzie coś wpisać i dopisałem
informacje. Lakoniczne, ale WWW z linków powiedzą więcej.
Post by ramazzotti
3 tytulik z małej zaczynasz? felietonowy taki manewr?
Niezgodnie z zaleceniami Rady Języka Polskiego. Ale jakoś mi tak
bardziej pasuje, zwłaszcza, że nazwa w DNS z natury rzeczy też jest
małymi literami.
Post by ramazzotti
4 osobna sekcja (moje dzialania vs RM ewentualnie moje sadowe potyczki
RM)
Jak coś o tym napiszę, to dodam odpowiednie kategorie i etykiety (z
ustaleniem co nazwać kategorią, a co etykietą mam tak poza tym
problemy).
Post by ramazzotti
5 moze bedziesz pisac tez na jakiej lajtowe tematy? przyda sie
Mam same grube rury na składzie, ale może się wysilę - dla ludu
wszystko! - i opowiem o jakiejś śmiesznostce, lapsusie czy Kózce. Na
razie myślę o kwestii źródeł wartości i o religii w szkole.
Post by ramazzotti
pzdr i zycze powodzenia bede czytac regularnie
Dziękuję.

R.
Rafał Maszkowski
2011-04-19 16:25:05 UTC
Post by Rafał Maszkowski
Post by ramazzotti
[...]
Napisałem o spotkaniu z ks. St. Małkowskim i dr. St. Krajskim w
Warszawie. Bardzo zabawne, chociaż po 2,5 h trochę bołał mnie tyłek. Ale
może odpowiem tym chociaż w częsci na błagania ludu.

M.in. była mowa o intronizacji - uwagi bardzo pomocne w zrozumieniu na
czym polegają walki intronizacyjne. Poza tym na knowania wrogów jest
jedyna rada - intronizacja. Publiczność była głównie zainteresowana
wyborem nowych biskupów, tym razem nie będących TW, którzy zainteresują
się wreszcie intronizacją.

http://wszystkojestmozliwe.wordpress.com/2011/04/17/sprytny-plan-ks-malkowskiego/

R.