XIII Zjazd dla młodzieży - klapa
Rafał Maszkowski
2011-05-30 14:01:17 UTC
Przypuszczałem, że nowe pomysły pozwolą podciągnąć frekwencję chociaż do
2000, ale nie wyszło. Przyjechało może z 500 osób, pewnie znowu z tego
ze 100 osób z WSKSiM.
http://wszystkojestmozliwe.wordpress.com/2011/05/27/formatowanie-mlodziezy/

R.
--
Tą bronią zabójczą są media, które robią ludziom wodę z mózgu. I tą bronią
macie walczyć i zwyciężać. (kpt. Z. Sulatycki do uczniów WSKSiM)
ramazzotti
2011-06-02 00:34:53 UTC
Post by Rafał Maszkowski
[...]
Cześć Rafał,

powiem tak - widac po raz kolejny, że nie ma młodych, czy teraz też
byłes na miescu? Czy miales koszulke? Czy roznosiles ulotki?

Jak sprawa sadowa?

Teraz uwagę skupia Ks Natanek i jego historia

zastanawiam się jakie stanowisko ma w jego sprawie RM? bronią?

Jaką rolę odegra RM w wyborach? Posłanka PIS Kępa ostatnio słyszałem
ją na antenie RM - prowadził młody ksiądz, jakiś nowy głos
ale przyznam, że sprawny językowo i w swojej radiomaryjności dość
nowoczesny (moze to tylko wrazenie bo mlody)

Mysle ze tymi sprawami powinienes sie zając na blogu rowniez i
stronie.

A propos operatorów mała wrzutka - jest to taka mała historia
operatora właśnie ...

Otoz operator ten pracowal w TRWAM, mlody koleś, niwiele o nim wiem,
ale z nim rozmawialem - raczej niechętnie mowil o tym, oschly nie
kontaktowy. Jego kolega opowiedzial mi ze warunki pracy mial takie
sobie i postanowil przejsc do TVN, podobno jak sie o tym tam
dowiedzieli ostatnie miesiace do konca swojej umowy zamiatał liście...
I jeszcze taka wrzuta ale pewnie wiesz - z TVNem w CV nie mam szans na
angaz w mediach Rydzyka.

pzdr Rafał
Rafał Maszkowski
2011-06-03 20:46:33 UTC
Post by ramazzotti
Post by Rafał Maszkowski
[...]
Nie tylko nie ma, ale coraz bardziej nie ma. Myślałem, że ich ciężka
praca werbownicza odniesie jednak jakieś skutek, choćby niewielki - a tu
nic.
Post by ramazzotti
Jak sprawa sadowa?
Druga instancja - 17 VI w Sądzie Okręgowym w Toruniu.
Post by ramazzotti
Teraz uwagę skupia Ks Natanek i jego historia http://youtu.be/uAqJNoWFuak
zastanawiam się jakie stanowisko ma w jego sprawie RM? bronią?
Ks. Natanek naraził się zbyt otwartym propagowaniem intronizacji. Pewie
czytałeś mój tekst z dużą ilością wiedzy nt. sprawy intronizacji:
http://wszystkojestmozliwe.wordpress.com/2011/04/17/sprytny-plan-ks-malkowskiego/
Na obecnym trudym etapie rozkaz dnia to modły o intronizację (regularnie
w RM). Czas na czyny przyjdzie jak w wyborach wygrają ci, co powinni.
Post by ramazzotti
[...]
Drążek? Trochę już pracuje.
Wybory będą pewnie jedną wielką jazdą na trumnach i zamachu smoleńskim.
"NDz" ma nakazane pisać codziennie na ten temat i tak pewnie będzie co
najmniej do wyborów. Poza tym będą jak zwykle twierdzić, że w Polsce nie
ma gospodarki i wychwalać PiS. Mimo, że PiS nie daje wielkich szans na
liczne intronizacje. Ale zawsze to chociaż pół kroku z tym kierunku.
Post by ramazzotti
Mysle ze tymi sprawami powinienes sie zając na blogu rowniez i
stronie.
Trochę o polityce napisałem dla "NIGDY WIĘCEJ" (o radykałach w wyborach
samorządowych i o Sobeckiej. Mam nadzieję, że nowy numer w końcu się
pojawi.
Post by ramazzotti
[...]
Szkoda, że operator małomówny. Mógłby napisać ciekawy tekst o swojej
byłej pracy. Swoją drogą TVN wykazuję pewną odwagą przyjmując do pracy
kogoś o takiej przeszłości. No, ale to nie są fanatycy.Swoją drogą TVN
Post by ramazzotti
I jeszcze taka wrzuta ale pewnie wiesz - z TVNem w CV nie mam szans na
angaz w mediach Rydzyka.
Żeby spróbować spełnić swoje marzenia musisz ocenzurować własne CV.

R.
ramazzotti
2011-06-06 23:56:17 UTC
Rafciu, a tak w sumie nasuwa mi się jeszcze jedno pytanie,

Przez 3 lata poznałem od środka Polsat, TVP i TVN, wiem ile kosztuje
telewizja, wiem też ile radio,
wiem jak niezwykle ważna jest reklama i jej (co do sekundy)
odpowiednie wypuszczenie,

zatem pytanie: skąd OTR ma $$$ na to wszsytko - Trwam, RM i ND plus
fundacje, wydawnictwa -
jak szeroka jest Twoja wiedza na ten temat - finansowanie tego z
datków... wow ile tego może być.

A tak na marginesie, przypomniał mi się ostatnio Paweł Migas - badacz
RM z naszego UJ, młody chłopak, który zmarł
tych parę lat temu, szkoda go, może wsparł by cię w badanich i
dorzucił coś od siebie co do RM

pzdr
Rafał Maszkowski
2011-06-21 14:33:15 UTC
Post by ramazzotti
[...]
Przegląd interesów o. Rydzyka zrobił dwa lata temu Łazarewicz:
http://www.polityka.pl/kraj/analizy/298388,1,ile-warte-jest-imperium-dyrektora-radia-maryja.read
Mam kopię jego pracy u siebie:
http://www.radiomaryja.pl.eu.org/arch/media.miks.uj.edu.pl/sai/rydzyk24/

R.