Moje gratulacje dla Pana Rafała Maszkowskiego
maxknowledge
2011-04-26 22:48:27 UTC
Chciałem pogratulować Panu Rafałowi Maszkowskiemu za wkład, pracę i
czas poświęcony śledzeniu poczynań radia. Usłyszałem o Panu w
telewizji pewnego razu i postanowiłem skorzystać ze zgromadzonych
przez Pana informacji nt działalności Radia Maryja i jego
współtwórców. Korzystając z wiedzy, którą zgromadził Pan przez ten
czas na grupie (jako że jestem pracownikiem administracji publicznej
działającej lokalnie) przyznam, że dzięki Panu udało mi się odeprzeć
niekorzystne plany działającej u nas bardzo ochoczo parafii - ściśle
związanej ideowo z działalnością i poglądami snutymi przez te
nieszczęsne radio.
Rafał Maszkowski
2011-04-27 22:11:51 UTC
Post by maxknowledge
[...]
Szkoda, że informacja jest tak ogólnikowa, rozumiem że dobro sprawy może
wymagać dyskrecji. Dziękuję za pochwały i cieszę się, że moje informacje
przydają się do konkretnych działań. Z pewną obawą wystawiam się do
kamer, bo wiem, że pozwolić się sfilmować to tak, jakby oddać się ręce
szaleńców (kto to powiedział?), chociaż w praktyce dziennikarze na ogół
jednak okazują się fachowi i nie szaleją za mocno (przeważnie nie wiem
jak mocno, bo nie jestem w stanie śledzić co puszczają). Wiem, że chcąc
zwracać uwagę na problemy nie mogę pominąć mediów starego typu, więc
rozmawiam w zasadzie z każdym (ale TV Trwam jakoś nie prosiła o
wypowiedź) i jestem przekonany, że jest to korzystne, ale cieszy mnie,
że ma to znaczenie nie tylko dla powiększania wiedzy, ale też i w
konkretnych przypadkach. Dziękuję za informację, nawet tak ogólną.

R.
--
Tą bronią zabójczą są media, które robią ludziom wodę z mózgu. I tą bronią
macie walczyć i zwyciężać. (kpt. Z. Sulatycki do uczniów WSKSiM)